Oj vad tiden går fort!!!

Ja som sagt ooj vad tiden går fort när man har kul =)
Igår så var jag och Sanna på bio och såg "Jag saknar dig" riktigt bra var den!
SEn idag så åkte vi till hennes nya lägenhet och kollade för hon ska flytta till GBG om några veckor så då kollade vi där och sen så gjorde vi tacos -M.U.M.S ! Så sov vi eftersom vi var VÄLDIGT trötta ,hehe så gick vi till stallet och fixa å putsa allt till imån=GP PONNYN och tvättade mackan <3
Så nu kollar vi på Fångarna På Fortet ! =)
Detta var min dag som var fullspäckad därför ingen bra uppdatering¨..


Fina polle!


Kommentarer
Postat av: Fanny K

Sv. Som svar på din fråga, så ja, alla kommentarer räknas som röster :) Du har en del nu kan jag lova, hehe ^^

2011-10-10 @ 13:43:38
URL: http://shinyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0